درباره ما
در این سایت انواع فرصت های کسب درآمد آنلاین برای شما جهت افزایش درآمدتان از طریق ما ارائه می شود . با ما همراه باشید .

بیشتر بدانید...
موضوعات سایت
مطالب پیشنهادی
پیوندهای برگزیده
حراج میان فصل دیجی استایل

بهترین فاست با رنک بالا
Cointiply
بهترین سایت کسب بیت کوین

تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان موفقیت آنلاین وآدرس http://joinitnow.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
کاربران
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 77
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 22
باردید دیروز باردید دیروز : 59
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
بازدید هفته بازدید هفته : 22
بازدید ماه بازدید ماه : 631
بازدید سال بازدید سال : 2,049
بازدید کلی بازدید کلی : 30,305

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.141.20.122
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
:: تبلیغات شما در اینجا ::

 

 Final AutoClaim یک فاست رمزارز پیشرفته است که برای موبایل و دسکتاپ در دسترس است که به کاربران اجازه می‌دهد با انجام بازی‌ها، تکمیل نظرسنجی‌ها، پیشنهادات و وظایف لینک‌های کوتاه، کریپتو کسب کنند. استفاده از آن واقعاً بصری است و هیچ مشکلی برای هیچ قسمتی وجود ندارد و همه چیز به خوبی کار می کند. این سایت همچنین SSL را ارائه می دهد. از سال 2018 در فرانسه و آنلاین قرار دارد.

Final AutoClaim مانند بسیاری از فاست های خودکار کار می کند، به شما امکان می دهد به طور خودکار پول دریافت کنید، تفاوت بین این autoclaims و سایر موارد در این است که فاست آنها به شما امکان می دهد تا حداکثر 70 ارز رمزنگاری شده را به طور خودکار در همان صفحه claim کنید و به شما امکان می دهد جایی را که می خواهید سکه ها را دریافت کنید انتخاب کنید.

 

چگونه می توانید در Autofaucet-Dutchycorp سکه کسب کنید؟

2 راه برای کسب سکه در آنجا وجود دارد. می توانید از Autofaucet آنها استفاده کنید یا از فاست آنها رول کنید. شما می توانید هر 30 دقیقه یک بار رول کنید و ارز دیجیتالی که دریافت می کنید هر ماه تغییر می کند. انجمن می تواند به ارز دیجیتال بعدی رای دهد. این یک ایده واقعا جالب است، خیلی خوب است که انجمن در آن نظر می دهد. به هر حال، 2 نوع رول وجود دارد، یکی مستقیماً برای شما سکه کسب می کند، در رول دیگر شما Duchys کسب خواهید کرد. ما کمی بعد توضیح خواهیم داد که Dutchy به چه معناست.

شما می توانید از بین 70 ارز دیجیتال مختلف و همزمان 5 ارز دیجیتال را انتخاب کنید. این بدان معناست که هر بار که تایمر شما به 0 می رسد، ارزهای رمزنگاری شده انتخابی را به دست می آورید. اما برای اینکه بتوانید از Autofaucet آنها استفاده کنید، باید مقداری Dutchy به دست آورید.

Dutchy یک توکن است که فقط در Autofaucet-Dutchycorp استفاده می شود. Autofaucet فقط در صورتی کار می کند که به اندازه کافی Dutchy برای سوخت آن داشته باشید و بتوانید از بسیاری از فعالیت های مختلف Dutchy کسب کنید.

توکن Dutchy چیزی است که با انجام وظایف، نظرسنجی ها یا بازی کردن به دست می آورید (هر 30 دقیقه یک رول رایگان وجود دارد).

توکن های Dutchy را می توان به هر ارز دیجیتال موجود در وب سایت تبدیل کرد یا برای کمپین های تبلیغاتی PTC یا بنرها استفاده کرد.

اما شما فقط Dutchys کسب نمی کنید، بلکه XP نیز کسب می کنید. هرچه XP بیشتری کسب کنید، سطح بالاتری خواهید داشت. و اگر در سطوح بالا بروید، درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد. برای هر سطح بالا، 0.2٪ بیشتر از Autofaucet درآمد کسب خواهید کرد. این خیلی به نظر نمی رسد، اما اگر در Autofaucet-Dutchycorp فعال باشید، خیلی سریع و ناگهانی رشد خواهید کرد و 10 درصد بیشتر درآمد خواهید داشت. این واقعاً انگیزه شما را برای فعالیت در Autofaucet-Dutchycorp حفظ می کند. همچنین، اگر به سطوح خاصی برسید، مقداری Dutchys اضافی دریافت خواهید کرد.

در مورد هر کاری که می‌توانید انجام دهید، توصیه می‌کنیم فقط هر بخش را امتحان کنید و بدانید چه چیزی را بیشتر دوست دارید. ما مطمئن هستیم که همه راهی برای کسب آسان Duchys پیدا خواهند کرد.

فراموش نکنید که یک جایزه وفاداری نیز وجود دارد. شما باید حداقل یک بار در روز وارد شوید و رول کنید. اگر این کار را انجام دهید، پرداخت برای هر دو رول 0.5٪ در روز، حداکثر تا 50٪ افزایش می یابد.

اگر نمی‌خواهید از Autofaucet استفاده کنید، می‌توانید Dutchy خود را مستقیماً به ارز رمزپایه انتخابی خود تغییر دهید، اما باید 5 درصد هزینه بپردازید. قیمت هر 30 دقیقه به روز می شود، زیرا نرخ ها به ارزش فعلی ارز دیجیتالی که می خواهید بستگی دارد.

 

توکن Dutchy را می توان توسط هر کدام از موارد زیر کسب کرد:

انجام Shortlinks Tasks:

این سایت یک Shortlinks Wall پیشرفته دارد که به کاربران اجازه می دهد به کوتاه کننده های مورد علاقه خود رای دهند، این سیستم به کاربران اجازه می دهد مستقیماً به بهترین shortlinks دسترسی داشته باشند!

انجام وظایف پیشنهادات و نظرسنجی ها (OfferWalls):

آنها با بسیاری از سرویس های نظرسنجی و پیشنهادات کار می کنند که به شما امکان می دهد فقط با یک کار انجام شده، درآمد بیشتری کسب کنید.

 PTC Wall :

به سادگی با دیدن تبلیغات کسب درآمد می کنید

Micro Tasks  :

با انجام کارهای سریع و ساده کسب درآمد می کنید

 بردن رقابت :

یک مسابقه روزانه و هفتگی وجود دارد که هر کدام به 10 کاربر فعال در طول یک بازه زمانی 24 ساعته برای مسابقه روزانه (بازنشانی در نیمه شب به وقت سرور) و بازه زمانی 7 روزه برای مسابقه هفتگی (بازنشانی هر دوشنبه نیمه شب ساعت سرور) پاداش می دهند. مسابقات بر اساس XP به دست آمده توسط کاربران است.

انجام بازی ها :

هر 30 دقیقه را رول کنید (100٪ شانس برد) یا Flip Game را بازی کنید.

ارتقاء سطح :

کاربر می تواند با انجام کارها سطح خود را افزایش دهد، پس از رسیدن به هر سطح مهم به طور خودکار Dutchy دریافت خواهید کرد (مثال: سطح های 5،10،15،20 به شما Dutchy می دهد)

 دعوت از دوستان :

Final Autoclaim دارای یک برنامه وابسته است که به شما امکان می دهد دریافت کنید:

20% از بازی رول

10% از Offerwall

20% از Shortlinks

5٪ از autoclaim آن  "Express Mode"

هر ماه مسابقه ای برگزار می شود که به 20 کاربر با پربارترین ارجاعات پاداش می دهد.

Social Jobs  :

شما باید برخی از وظایف اجتماعی را انجام دهید و اسکرین شات یا پیوندهای پست را با سایت به اشتراک بگذارید.هنگامی که یک کار را انجام دادید (کارهای به موقع یا معمولی)، در طول 5 روز کاری پاداش دریافت خواهید کرد.

برداشت موجودی رمزارز

وقتی به حداقل رسیدید، می‌توانید کریپتوهای خود را برداشت کنید، محدودیت پرداخت از ارزی به ارز دیگر متفاوت است.

این سایت 3 روش (یا حالت) پرداخت را ارائه می دهد:

  ExpressCrypto.io Mode :

با انتخاب حالت ExpressCrypto به عنوان روش پرداخت، برای تمام سکه های موجود در پلت فرم ExpressCrypto ، در حساب Expresscrypto.io خود پرداختی ها را دریافت خواهید کرد. سکه های دیگری که در Expresscrypto در دسترس نیستند به کیف پول شما ارسال می شوند.

  Balance Mode :

با انتخاب حالت Balance به عنوان روش پرداخت، تمام پرداخت‌های موجود در Autofaucet balance داخلی خود را دریافت می‌کنید، سپس می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه «BALANCE» به صورت دستی برداشت کنید.اگر از این گزینه استفاده کنید، 10 درصد اضافه دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید تعداد دفعاتی که می‌خواهید claim کنید را انتخاب کنید. اگر آن را روی 10 دقیقه تنظیم کنید، بیشترین درآمد را از آن خواهید داشت، اما بیشترین زمان را خواهد برد. اگر آن را روی ۱ دقیقه تنظیم کنید، درآمد کمتری دارید، اما سریع‌تر به دست می‌آورید.

احتمالاً بهترین ایده این است که 10 دقیقه را انتخاب کنید و فقط اجازه دهید در پس‌زمینه زمانی که از رایانه شخصی خود استفاده می‌کنید، claim کند. منابع زیادی از رایانه شما نمی گیرد و حتی می توانید در حین استفاده از سایر Autofaucetها مانند FireFauce از آن استفاده کنید. همچنین نیازی نیست که tab را نگه دارید، فقط اجازه دهید در حین انجام کارهای دیگر کار آن انجام شود، عالی کار می کند.

  FaucetPay.io Mode:

با انتخاب حالت FaucetPay به عنوان روش پرداخت، تمام پرداخت‌ها را در حساب FaucetPay.io خود برای BTC، DOGE، ETH، DGB، DASH، BCH و TRX دریافت خواهید کرد. سایر سکه ها مستقیماً در موجودی  Final Autoclaim  داخلی شما ارسال می شوند.

 

با کلیک بر روی دکمه برداشت با انتخاب «بلاک چین»، پس از تأییدیه های مورد نیاز بلاک چین، وجوه خود را دریافت خواهید کرد (ممکن است از 1 تا 60 دقیقه طول بکشد). برای درخواست بیت کوین، پرداخت شما به عنوان "در حال انتظار" علامت گذاری می شود (مشاهده بخش "تاریخچه برداشت") و حداکثر پس از 1 هفته دریافت خواهید کرد. قبل از برداشت، باید تمام آدرس های بلاک چین خود را تنظیم کنید (+ Message/ Tag برای برخی از سکه ها) که می خواهید برای هر کوین برداشت کنید.

حداقل مقدار برداشت برای برداشت به FaucetPay، Expresscrypto و Coinbase روی 0.05 دلار ثابت است، حداقل مقدار مورد نیاز برای برداشت با بلاک چین (پرداخت های مستقیم) کاملاً به سکه بستگی دارد، معمولاً بین 0.05 تا 5 دلار است.

 



نویسنده : admin
[ ] [ ]
بازدید : 20


:: نظربدهید ::
کد امنیتی رفرش
::جدول روند قیمت ارزهای دیجیتال بر حسب واحد پولی::
:: جستجوگر پیشرفته سایت ::



ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پربازدید
نیم نگاه
مطالب گوناگون
لینکستان
خواندنی ها
نظرسنجی
با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی ، نظر کلی شما در مورد این سایت چیست ؟
جستجو

امکانات جانبی

تمامی حقوق متعلق به وبسایت موفقیت آنلاین - انواع فرصت های کسب درآمد اینترنتی می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.