درباره ما
در این سایت انواع فرصت های کسب درآمد آنلاین برای شما جهت افزایش درآمدتان از طریق ما ارائه می شود . با ما همراه باشید .

بیشتر بدانید...
موضوعات سایت
مطالب پیشنهادی
پیوندهای برگزیده
حراج میان فصل دیجی استایل

بهترین فاست با رنک بالا
Cointiply
بهترین سایت کسب بیت کوین

تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان موفقیت آنلاین وآدرس http://joinitnow.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
کاربران
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 77
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 17
باردید دیروز باردید دیروز : 59
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
بازدید هفته بازدید هفته : 17
بازدید ماه بازدید ماه : 626
بازدید سال بازدید سال : 2,044
بازدید کلی بازدید کلی : 30,300

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.143.205.169
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
:: تبلیغات شما در اینجا ::

cryptocurrency faucet چیست؟

اگر بخواهیم ساده بگوییم، فاست ‌های رمزارز، وبسایت ها یا نرم ‌‌افزارهای آنلاینی هستند که به کاربرانشان در قبال کارهای بسیار ساده پاداش رمزارزمی‌دهند. این پاداش‌‌ها به کاربرانی داده می‌‌شود که هدف یا فعالیت مورد نظر وبسایت یا نرم‌‌افزار را محقق می‌‌کنند.

در ابتدا، فاست های بیت کوین برای محبوبیت ارزهای دیجیتال ایجاد شد، بنابراین آنها در فواصل زمانی معین، ارزهای دیجیتال را به کاربران ثبت نام کننده دادند. اولین فاست بیت‌‌کوین با عنوان The Bitcoin Faucet  از سوی گاوین آندرسن در سال 2010 توسعه یافت. این فاست به هر نفر 5 بیت‌‌کوین می‌‌داد. کاربران در عوض کامل ‌‌کردن یک وظیفه یا یک کپچا ( همان وارد کردن کد امنیتی که ثابت می‌کند شما ربات نیستید ) ، به عنوان پاداش ساتوشی دریافت می‌‌کردند.ساتوشی به دست آمده معمولا به طور مستقیم وارد کیف یا میکرو والت ( Micro Wallet ) فرد می‌‌شود.وقتی صحبت از ساتوشی می شود، کوچکترین واحد بیت کوین موجود در بازار است. یک ساتوشی برابر با 0.00000001 بیت کوین است.

علاقه مندان به رمزارز به طور فزاینده ای به فاست های بیت کوین به عنوان راهی برای کسب بیت کوین روی می آورند. به عبارت ساده، این به آنها کمک می کند تا با ایده پشت ارز مجازی آشنا شوند. برای به دست آوردن آن، آنها باید کارهای آسان اما جالبی مانند کلیک کردن بر روی تبلیغات، تماشای کلیپ های ویدئویی، پر کردن نظرسنجی ها، خواندن مقالات آنلاین، بازی کردن و غیره را در یک وب سایت فاست رمزارز انجام دهند، اما گاهی اوقات مجبور هستید اعداد را از تصویر وارد کنید (حل کپچاها) یا کارهای دیگری را انجام دهید. همچنین پلتفرم های متنوع دیگری نیز برای انتخاب وجود دارد.

فاست های رمزارز زیادی وجود دارد که سخاوتمندانه به کاربران برای تلاش‌هایشان پاداش می‌دهند. اما نکته کلیدی این است که به یاد داشته باشید که ارزهای رمزپایه بسیار در نوسان هستند و باید با احتیاط با آنها برخورد کرد.

یک crypto faucet چگونه کار می کند؟

اگر فاست ها برای کسب درآمد به کاربران به صورت کریپتو پرداخت کنند، آنها این پول را از کجا بدست می آورند؟ - بسیاری از مردم می پرسند. آنها منبع درآمد خود را دارند: درآمد حاصل از تبلیغات، درصدی از آن را با کاربران به اشتراک می گذارند (برخی می گویند به 90-95٪ می رسد).

تبلیغ‌کنندگان به مخاطب نیاز دارند، وب‌سایت‌ها به ترافیک نیاز دارند، و فاست های کریپتو به آنها کمک می‌کند بینندگان را پیدا کنند. بنابراین، چنین وب‌سایت‌هایی هم به شکارچیان رمزارز و هم به ناشران تبلیغات کمک می‌کنند تا به آنچه می‌خواهند برسند.

فاست ها به هیچ وجه کلاهبرداری نیستند زیرا از تبلیغات پول دریافت می کنند (عمدتاً با رویکرد پرداخت به ازای مشاهده). سهم فاست از درآمد بین کاربران ثبت‌نام شده توزیع می‌شود، اما با توجه به حضور زیاد، درآمد بالایی برای صاحبان وب‌سایت به ارمغان می‌آورد.

هنگامی که فاست های کریپتو راه اندازی شدند، کاربران می توانستند در هر کار پنج بیت کوین رایگان کسب کنند. از آن زمان وضعیت تغییر کرده است. حتی اگر آنها تولید کننده درآمد زیادی نیستند، می توانند منبع ارزشمندی برای درآمد اضافی باشند. بنابراین، برای کاربران بالقوه مهم است که با فاست های کریپتوی خوب آشنا شوند تا پتانسیل درآمد خود را بهبود بخشند.

این مقاله به ایده یک فاست کریپتو می پردازد و بالاترین پرداخت کننده های فاست های کریپتو را معرفی می کند. اگرچه ممکن است از نظر پول درآوردن بهترین راه حل نباشند، اما برای کسانی که شغل تمام وقت دارند و می‌خواهند در کنار آن مقداری درآمد داشته باشند، گزینه خوبی هستند.

همانطور که خواهید دید، وظایف بدون پیچیدگی هستند و حتی می توانند لذت بخش باشند. بیایید حفاری کنیم!

 

بهترین فاست های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال 2022 و  2023

1- Cointiply      

 سایت cointiply دارای اعتبار و امنیت بالایی می باشد.این سایت فعالیت خود را از سپتامبر سال ۲۰۱۷ آغاز نمود و تا کنون همواره پرداختی های منظمی به کاربران خود داشته است.شما با هربار رول زدن در سایت cointiply مقداری کوین (سکه) دریافت می نمایید. هر یک کوین در این سایت، همواره معادل ۰٫۰۰۰۱ دلار است و بر همین اساس، معادل ارزش آن به شما بیت کوین (ساتوشی) اختصاص خواهد گرفت.

برای کسب بیت‌کوین رایگان در این وب‌سایت، کاربران می‌توانند علاوه بر رولزدن، تبلیغات را مشاهده یا ویدیوها را تماشا کنند، در بازی‌ها یا پیشنهادات ویژه شرکت کنند، در نظرسنجی شرکت کنند، یا به سادگی به صفحات وب مورد انتخاب وب سایت سر بزنند. خوبی این فاست این است که سرراست است و ویژگی‌های بسیار ساده‌ای دارد، به این معنی که افرادی که برای اولین بار با آن مانوس می شوند، در یک لحظه به این تجربه عادت می‌کنند.

مزیت دیگر مربوط به برداشت است. اگر بخواهید درآمد خود را به حساب FaucetHub خود منتقل سازید، حداقل مبلغ برداشت 50۰۰۰ کوین است. اگر قصد برداشت مستقیم از طریق حساب دوج کوین داشته باشید، این مبلغ 35۰۰۰ کوین است و حداقل مبلغ برداشت برای حساب بیت کوین، ۱۰۰۰۰۰ کوین می باشد. شما می توانید انتخاب کنید که درآمد خود را در Litecoin (LTC)، Dash، Dogecoin (DOGE) یا بیت کوین (BTC) دریافت کنید.علاوه بر این، برداشت ها بلافاصله پردازش می شوند.

سایت cointiply دارای امتیاز وفاداری یا همان Loyalty Bonus می باشد که به ازای هر روز که به صورت مداوم در سایت آنلاین بشوید و بر روی دکمه “ROLL & WIN” کلیک کنید، یک درصد به درآمد شما افزوده خواهد گشت.

در حالی که ممکن است سایت در مقایسه با رقبای خود وعده پرداخت های بزرگ را ندهد، اما سخاوتمندانه ترین سیستم پاداش، انعام و کمیسیون را دارد. Cointiply حتی به شما امکان می دهد با جمع آوری بیت کوین در کیف پول خود سود کسب کنید.

علاوه بر این، وظایف زیادی وجود دارد که می توان از بین هر کدام با انگیزه های خاص خود انتخاب کرد. همچنین، تیم Cointiply در انجمن Bitcointalk خود بسیار فعال است و به سوالات پاسخ می دهد و به کاربران جدید کمک می کند.

جهت بررسی بیشتر این سایت اینجا کلیک کنید

2- Autofaucet-Dutchycorp    

Final AutoClaim یک فاست رمزارز پیشرفته است که برای موبایل و دسکتاپ در دسترس است که به کاربران اجازه می‌دهد با انجام بازی‌ها، تکمیل نظرسنجی‌ها، پیشنهادات و وظایف لینک‌های کوتاه، کریپتو کسب کنند. از سال 2018 در فرانسه و آنلاین قرار دارد.

2 راه برای کسب سکه در آنجا وجود دارد. می توانید از Autofaucet آنها استفاده کنید یا از فاست آنها رول کنید. شما می توانید هر 30 دقیقه یک بار رول کنید و ارز دیجیتالی که دریافت می کنید هر ماه تغییر می کند. انجمن می تواند به ارز دیجیتال بعدی رای دهد. این یک ایده واقعا جالب است، خیلی خوب است که انجمن در آن نظر می دهد. به هر حال، 2 نوع رول وجود دارد، یکی مستقیماً برای شما سکه کسب می کند، در رول دیگر شما Duchys کسب خواهید کرد. ( یک توکن است که فقط در Autofaucet-Dutchycorp استفاده می شود)

مانند بسیاری از فاست های خودکار کار می کند، به شما امکان می دهد به طور خودکار پول دریافت کنید، تفاوت بین این autoclaims و سایر موارد در این است که فاست آنها به شما امکان می دهد تا حداکثر 70 ارز رمزنگاری شده را به طور خودکار در همان صفحه claim کنید و به شما امکان می دهد جایی را که می خواهید سکه ها را دریافت کنید انتخاب کنید.

شما می توانید از بین 70 ارز دیجیتال مختلف و همزمان 5 ارز دیجیتال را انتخاب کنید. این بدان معناست که هر بار که تایمر شما به 0 می رسد، ارزهای رمزنگاری شده انتخابی را به دست می آورید. اما برای اینکه بتوانید از Autofaucet آنها استفاده کنید، باید مقداری Dutchy به دست آورید.

Dutchy یک توکن است که فقط در Autofaucet-Dutchycorp استفاده می شود. Autofaucet فقط در صورتی کار می کند که به اندازه کافی Dutchy برای سوخت آن داشته باشید و بتوانید از بسیاری از فعالیت های مختلف Dutchy کسب کنید. توکن های Dutchy را می توان به هر ارز دیجیتال موجود در وب سایت تبدیل کرد یا برای کمپین های تبلیغاتی PTC یا بنرها استفاده کرد.

راه های کسب کردن Dutchy :

OfferWalls ، Shortlinks Wall ، DUTCHY Roll ، PTC Wall ، SurfAds ، Interests  ،Social Jobs ، GUI Miner ، Contests ، Level Bonuses

این سایت 3 روش (یا حالت) پرداخت را ارائه می دهد:

  ExpressCrypto.io Mode

  Balance Mode

  FaucetPay.io Mode

جهت بررسی بیشتر این سایت اینجا کلیک کنید

3- Fire Faucet         

Firefaucet یکی از فاست های بیت کوین رایگان خوب موجود امروزی است و دارای تعدادی ویژگی عالی است که به متمایز کردن آن از سایر وب سایت ها کمک می کند. از سال 2018 در هند و آنلاین قرار دارد.پرداخت ها نسبتاً زیاد است و رابط کاربری آسانی دارد. اولین چیزی که هنگام بازدید از این وب سایت متوجه خواهید شد این است که چقدر همه چیز زیبا به نظر می رسد. براق، بصری و آسان برای استفاده است که آن را به پلتفرم ایده آل برای تازه کارها و کهنه کارها تبدیل می کند. وظایف شامل لینک های کوتاه ، تماشای تبلیغات، نظرسنجی ها، تکمیل offerwalls و موارد دیگر است.

همچنین دارای یک سیستم ارجاع جذاب است. اگر شخصی از پیوند شما برای ثبت نام برای یک حساب کاربری استفاده کند، 20٪ کمیسیون برای تمام claimهای آینده او دریافت خواهید کرد. این یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال است و همچنین وب سایت را سرگرم کننده و هیجان انگیزتر می کند.

با این فاست می توانید از طریق فاست، PTC ، لینک های کوتاه ، claimهای خودکار (Auto Claim Points) دریافت کنید تا Autofaucet راه اندازی شود، سپس به طور کامل خودکار اجرا می شود. هرفاست یا لینک کوتاه از 35 تا55 claim خودکار به شما می دهد.

برای هر claim که انجام می دهید، یک "Activity" دریافت می کنید. با "Activity" کافی، سطح خود را بالا می برید. برای هر سطح بالاتر، مقداری ساتوشی به صورت رایگان دریافت می کنید و مقدار ارز دیجیتالی که برای هر claim دریافت می کنید نیز افزایش می یابد. این بدان معناست که هرچه سطح بالاتری داشته باشید، درآمد بیشتری خواهید داشت.

علاوه بر این، Fire Faucet یک سیستم پاداش برای تشویق کاربران عادی دارد. برای هر کار تکمیل شده، Fire Faucet به کاربران با EXP پاداش می دهد. 20 کاربر برتری که در پایان روز بیشترین EXP را جمع آوری می کنند، جوایز بیشتری دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، ما همچنین متوجه شدیم که Fire Faucet یکی از معدود سایت‌های فاست دیجیتال است که هیچگونه تبلیغات تهاجمی مانند پنجره‌های بازشو ندارد. این باعث می شود تا تجربه پیمایش در پلتفرم یکپارچه باشد و به کاربران امکان می دهد وظایف را بدون هیچ گونه نفوذی انجام دهند.

آنها یک برنامه Refferal دارند که به ازای هر 75 claim خودکار، 1 ساتوشی برای شما به ارمغان می آورد. آنها مستقیماً به حساب Faucethub شما پرداخت می کنند.

پرداخت ها: اتریوم (ETH)، بیت کوین (BTCلایت کوین (LTC) و 9 رمزارز اصلی دیگر

حداقل موجودی مورد نیاز برای برداشت؟ خیر

4- Grabtc

 

Grabtc به دلیل داشتن رابط کاربری خوب طراحی شده و پرداخت های سودآور، شایسته جایگاه خود در لیست بهترین فاست های بیت کوین شد. علاوه بر این، دارای یک سیستم قرعه کشی است که به کاربران امکان می دهد سکه های اضافی را در وب سایت به دست آورند. این پلتفرم دارای حداقل مقدار برداشت است. با این حال، مقدار نسبتاً کمی است. برای بدست آوردن بیت کوین، کاربران می توانند تبلیغات را مشاهده و کامل کردن پیشنهادات، لینک های کوتاه و غیره انجام دهند.

در حال حاضر 27 کار مختلف وجود دارد، اما این تعداد می تواند متفاوت باشد. اما همانطور که می بینید، در grabtc خسته نخواهید شد.

- هر ساعت تا 0.0340 BTC را مطالبه کنید.

- با مراجعه به لینک های کوتاه تا 50 ساتوشی کسب کنید.

- با تکمیل پیشنهادات، جوایز زیادی کسب کنید.

- با دیدن وب سایت ها در بخش تبلیغات PTC تا 105 ساتوشی کسب کنید.

- هر بار که زیرمجموعه های شما claim می کنند، کمیسیون مادام العمر تا 25٪ دریافت کنید!

- تکمیل وظایف و کسب سطوح. به هر سطحی که برسید، جوایز شما بزرگتر می شود، تا x3.75!

- مسابقات ارجاع هفتگی و ماهانه، مسابقات Offerwalls و مسابقات Shortlinks

- قرعه کشی: در قرعه کشی هفتگی یک جایزه بزرگ برنده شوید! قیمت هر بلیط فقط 10 ساتوشی است!

- مشاغل: مشاغل زیادی وجود دارد، شما می توانید آنها را خیلی راحت انجام دهید و هزاران ساتوشی به دست آورید.

اگر بیش از 5 روز وارد سیستم نشوید، هر روز شروع به از دست دادن 50 بیت خواهید کرد تا زمانی که دوباره وارد شوید یا موجودی حساب شما به 0 برسد.

محدودیت‌های برداشت بر اساس انواع عضویت متفاوت است: حداقل برداشت از طریق فاست: 5000 Sats برای اعضای اصلی (رایگان)، 4000 برای اعضای VIP، 3000  برای اعضای تجاری، 2000 برای اعضای پیشرفته. حداقل برداشت کیف پول بیت کوین: 20000 Sats برای همه اعضا

5- Altcoins.pw   

Altcoins.pw ممکن است در نگاه اول به عنوان یک فاست کریپتو برای مبتدیان شناخته نشود – با این وجود، مزایایی دارد که ممکن است برای شما جذاب باشد. Altcoins.pw جدا از اینکه یک فاست کریپتو است، به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال و یک استخراج کننده وب نیز عمل می کند.

شما می‌توانید فاست خودکار را روی این پلتفرم اجرا کنید و از ویژگی «Multi» برای کسب حداکثر سه ارز دیجیتال مختلف به طور همزمان استفاده کنید. جوایز در پایان هر روز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید مطالبه کنید.همچنین کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتالی را که می‌خواهند از طریق این ویژگی کسب کنند، انتخاب کنند. پاداش claim به صورت خودکار به موجودی حساب اضافه می شود و کاربر می تواند بعدا اقدام به برداشت آن کند.

علاوه بر این، کاربران Altcoins.pw همچنین می‌توانند از طریق روش‌های سنتی - مانند تکمیل نظرسنجی، بازدید از برخی وب‌سایت‌ها، تماشای فیلم‌ها، و بازی کردن، کریپتوی رایگان کسب کنند.

در زمان نگارش، Altcoins.pw پشتیبانی از 14 ارز دیجیتال - که شامل بیت کوین ، دوج کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و برخی از بهترین آلت کوین های امروزی - مانند اتریوم، لایت کوین، ترون، ریپل ، کاسموس، سولانا و الروند را دارد.این پلتفرم همچنین دارای یک اتاق گفتگو است که می تواند برای تعامل با سایر کاربران یا دریافت کمک در صورت نیاز مفید باشد.

 

6- FauctCrypto       

Faucet Crypto منحصر به فرد است زیرا طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. بنابراین، این بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال انواع گزینه‌های رایگان کریپتو ارائه شده است، زیرا فهرست آن در حال حاضر دارای بیش از بیست سکه مختلف است. همچنین، یک سیستم سطح بالا را ارائه می دهد که کاربران را قادر می سازد درآمد خود را افزایش دهند.

وب سایت بسیار زیبا و حرفه ای با تمامی روش های کسب سکه به خوبی ارائه شده است. Crypto Exchange برای فعال کردن برداشت در BTC، BCH، DOGE، ETC، ETH، DASH، DGB، KMD، LTC، PIRATEs، RDD، RVN، TRX، ZRX، XVG، ZEC یا ZEN

حداقل مقدار برداشت: 500 سکه (= 145 ساتوشی یا معادل آن در زمان نوشتن)

Faucetpay.io برای برداشت BTC پشتیبانی می شود.

سایت به طور مرتب به روز می شود

                                                                        

راه های کسب درآمد:

Shortlinks

پیوندهای کوتاه به طور منظم در دسترس هستند. راه آسان برای کسب سکه!

Achievements

پاداش روزانه برای ورود به سیستم. پاداش اضافی فراوان برای رسیدن به سطوح بالاتر در برنامه، انجام تعداد زیادی کار در روز و غیره.

Regular Reward

تایمر Claim برای جوایز معمولی روی 30 دقیقه تنظیم شده است

تبلیغات PTC

تبلیغات PTC به طور مرتب در دسترس هستند - این پاداش ها حتی سریعتر از لینک های کوتاه اعتبار دارند

Offerwalls

کسب درآمد از طریق Offerwalls موجود - برای تکمیل نظرسنجی ها و غیره. درآمد در اینجا می تواند بسیار بیشتر از سایر بخش ها باشد.

Instant Withdraw

کریپتوکوین های خود را در هر زمان به کیف پول خود یا Faucetpay.io برداشت کنید

Level System

Level System پاداش های مداوم و اضافی را به عنوان پاداش برای فعالیت ارائه می دهد

 

7- Coinpayu    

Coinpayu یک وب سایت کلیکی وبرای کسانی که می خواهند با تماشای تبلیغات جوایز ارز دیجیتال کسب کنند، بسیار ترجیح داده می شود. اما شما باید بسیار صبور باشید زیرا بیشتر فرصت‌های کسب درآمدی که ارائه می‌دهند، پاداش بسیار کمی دارند. این سایت یک بررسی 4.7 ستاره در  Trustpilot دارد و دارای پانزده فاست ارز دیجیتال می باشد.با این حال، پاداش ها بر حسب ساتوشی محاسبه می شود.

در زمان برداشت، می توانید ساتوشی هایی را که به دست آورده اید به هر سکه دیجیتالی که ترجیح می دهید تبدیل کنید. با این حال، شما در واقع باید حداقل مبلغ و کارمزد برداشت را داشته باشید، که بسته به نوع ارز دیجیتالی که انتخاب می کنید متفاوت است. جدا از تماشای تبلیغات، CoinPayu همچنین به شما امکان می دهد در مسابقاتی شرکت کنید که هر کدام به مدت 15 روز ادامه دارد.

در حال حاضر ، با Coinpayu ، سه نوع تبلیغات وجود دارد که می توانید مشاهده کنید: Surf Ads ، Video Ads و Windows Ads

Surf Ads از شما می خواهد وب سایت های خاصی را مشاهده کنید.شما روی یک تبلیغ کلیک می کنید، چند ثانیه صبر می کنید و سپس برای آن پول دریافت می کنید. بعد از چند تبلیغ باید یک کپچا حل کنید تا ثابت کنید ربات نیستید، اما حل کردن آن آسان است.

نوع دوم تبلیغات را Windows Ads می نامند. شما همچنین باید روی آنها کلیک کنید، اما باید روی نگه داشتن برگه تمرکز کنید. علیرغم اینکه Windows Ads کار بیشتر از Surf Ads  می برد، اما بهتر پرداخت نمی کنند.

روش سوم برای کسب بیت کوین در Coinpayu، Video Ads آنهاست. همانطور که از نام آن مشخص است، باید ویدیوها را تماشا کنید. پرداخت هنوز خوب است، اما بسیار کمتر از 2 نوع تبلیغات دیگر است.

CoinPayu همچنین به عنوان یک پلتفرم دریافت سود دو برابر می شود. در زمان نگارش این مقاله، این پلتفرم به شما امکان می‌دهد برای پنج سکه دیجیتال - از جمله Tron و Cardano، حساب‌های دریافت سود ارز دیجیتال باز کنید. دوره lock-in (قفل کریپتو) و همچنین سود ارائه شده ، توسط ارز دیجیتال خاصی که برای سود انتخاب می کنید تعیین می شود.

Coinpayu همچنین دارای Offerwalls است که می توانید برای دریافت پاداش های بیشتر ، آنها را بررسی کنید. Offerwalls اساساً بسترهای تبلیغاتی درون سایت هستند که برای پاداش اندک ، کارهای کوچکی را ارائه می دهند.

آستانه ای که برای برداشتن درآمد باید به آن برسید بستگی به روش پرداختی دارد که از آن استفاده می کنید (به عکس زیر مراجعه کنید).

در زمان جاری حداقل آستانه برداشت 10000 ساتوشی است.

 

8- Free Bitcoin

 

 

FreeBitco.in با بیش از 50 میلیون کاربر ثبت شده، یکی از بهترین فاست های کریپتو برای سرمایه گذاران بیت کوین است. تا زمان نوشتن، این پلتفرم بیش از 230000 توکن BTC پرداخت کرده است. کاربران FreeBitco.in می توانند با انجام بازی داخلی این پلتفرم، هر ساعت بیت کوین جمع آوری کنند.

برای کسب درآمد کافیست به تب “FREE BTC” رفته و روی دکمه “ROLL” واقع در آنجا کلیک کنید. مقدار بیت کوین های دریافتی بستگی به شانس شما دارد و از نظر تئوری می تواند به معادل 200 دلار برسد. دفعه بعد دکمه ROLL را فقط بعد از یک ساعت می توان فشار داد.

علاوه بر بیت کوین رایگان، این وب سایت همچنین موارد زیر را ارائه می دهد:

  • Contest
  • Lottery
  • Betting
  • Daily jackpot
  • Golden tickets

بنابراین، اگر خود را خوش شانس می دانید، FreeBitcoin فرصتی عالی برای چند برابر کردن پول شما است. بدون کار خسته کننده - این سریعترین راه برای به دست آوردن چند ساتوشی در چند کلیک است.

پرداخت دستی و خودکار را می توان تنظیم کرد. برای خروجی دستی، فقط باید روی دکمه "WITHDRAW" (سبز بزرگ در بالای پنجره) کلیک کنید و یکی از گزینه های خروجی را انتخاب کنید: (slow (SLOW یاfast (INSTANT)  . اگر به پرداخت فوری فاست بیت کوین نیاز دارید، باید کمیسیون بیشتری بپردازید (هرچه بیشتر بپردازید، سریعتر سکه های خود را دریافت می کنید).

برای پیکربندی پرداخت خودکار ساتوشی رایگان خود، ابتدا باید به تب "PROFILE" بروید و آدرس کیف پول بیت کوین خود را مشخص کنید. پس از آن، بر روی دکمه "WITHDRAW" (سبز بزرگ در بالای پنجره) کلیک کنید و یک تیک در کادر "AUTO WITHDRAW" در تب "AUTO" قرار دهید. در قسمت پایین صفحه می بینید که چقدر تا پرداخت بعدی باقی مانده است. حداقل مبلغ برداشت 0.00030000 BTC است.

9- Earnbitmoon   

Earnbitmoon به شما این امکان را می دهد که هر 5 دقیقه سکه claim کنید. مقدار سکه های دریافتی شما تصادفی است. همچنین چند بار در هفته زمان انتظار برای چند ساعت به 1 دقیقه کاهش می یابد. می توانید پاداش روزانه را از 10 سکه claim کنید. وقتی که خط تمایل را تا 100 سکه (1 سنت) در روز نگه دارید ، هر روز 1 سکه افزایش می یابد

ارزش هر سکه 0.0001 دلار است. برداشت های فوری به FaucetPay, Payeer یا Crypto Wallet(16 نوع ارز دیجیتال) . حداقل مبلغ برداشت برای FaucetPay، Payeer  ، 0.20 دلار و برای برداشت مستقیم به حساب شما 7.00 دلار است(برداشت ها ظرف 3 روز کاری پردازش می شوند. بدون پرداخت در آخر هفته).

این وب سایت همچنین shortlinks ، Offerwalls، PTC، قرعه کشی، مسابقات و سیستم سطح را ارائه می دهد. همچنین تا 40% از زیرمجموعه های خود می توانید بدست آورید.

کاربران 100 سکه به عنوان پاداش خوش آمدگویی با کد "earnbitmoon" دریافت می کنند.

 

نتیجه

فاست های کریپتو می توانند منبع خوبی برای کسب دارایی های دیجیتال به صورت رایگان باشند. این پلتفرم‌ها شاید ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه را برای جمع‌آوری ارزهای دیجیتال تا حدودی بدون ریسک ارائه دهند.

علاوه بر این، شما همچنین راه‌های مختلفی برای جمع‌آوری کریپتو دارید – بنابراین بسته به ترجیحات خود، می‌توانید بازی‌ها را انجام دهید، الزامات کپچا را کامل کنید، نظرسنجی‌ها را تکمیل کنید یا تبلیغات را تماشا کنید.

چه به دنبال درآمد غیرفعال باشید و چه صرفاً می خواهید در حین تفریح به صورت آنلاین درآمد کسب کنید، این پلتفرم ها می توانند گزینه بسیار خوبی باشند. به خاطر داشته باشید که همه سایت های رایگان بیت کوین برابر نیستند، بنابراین باید تحقیق کنید و یکی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

فاست های بیت کوین می توانند سرگرم کننده باشند اما شما را تبدیل به یک میلیونر بیت کوین نمی کنند. با این حال، فاست های بیت‌کوین بینش‌های خوبی را در مورد نحوه عملکرد اکوسیستم ارزهای دیجیتال به کاربران جدید ارائه می‌دهند و تازه واردان را قادر می‌سازد تا با راه‌اندازی کیف پول بیت‌کوین، ارسال و دریافت تراکنش‌ها و تعامل با پلتفرم‌های بیت‌کوین بدون نیاز به ریسک کردن، بازی کنند.

اینها تنها برخی از بهترین فاست ها هستند که می‌توانید به لیست مکان‌هایی که می‌توانید در آن‌ها بیت‌کوین رایگان درخواست کنید اضافه کنید. پلتفرم های بسیار بیشتری وجود دارند که به شما کمک می کنند تا با ارز دیجیتال شروع کنید، اما این پلتفرم ها توسط هزاران کاربر از سراسر جهان آزمایش و آزمایش شده اند و آزمون زمان را پس داده اند.

بهترین فاست های کریپتو که در اینجا مورد بحث قرار گرفته‌اند، همگی پرداخت‌های بالایی دارند. به علاوه، سیستم های ارجاع و قرعه کشی و سایر پاداش ها به اعضا اجازه می دهد تا درآمد خود را به حداکثر برسانند.



نویسنده : admin
[ ] [ ]
بازدید : 19


:: نظربدهید ::
کد امنیتی رفرش
::جدول روند قیمت ارزهای دیجیتال بر حسب واحد پولی::
:: جستجوگر پیشرفته سایت ::



ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پربازدید
نیم نگاه
مطالب گوناگون
لینکستان
خواندنی ها
نظرسنجی
با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی ، نظر کلی شما در مورد این سایت چیست ؟
جستجو

امکانات جانبی

تمامی حقوق متعلق به وبسایت موفقیت آنلاین - انواع فرصت های کسب درآمد اینترنتی می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.