درباره ما
در این سایت انواع فرصت های کسب درآمد آنلاین برای شما جهت افزایش درآمدتان از طریق ما ارائه می شود . با ما همراه باشید .

بیشتر بدانید...
موضوعات سایت
مطالب پیشنهادی
پیوندهای برگزیده
حراج میان فصل دیجی استایل

بهترین فاست با رنک بالا
Cointiply
بهترین سایت کسب بیت کوین

تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان موفقیت آنلاین وآدرس http://joinitnow.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
کاربران
آمار
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 77
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 12
باردید دیروز باردید دیروز : 59
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 3
بازدید هفته بازدید هفته : 12
بازدید ماه بازدید ماه : 621
بازدید سال بازدید سال : 2,039
بازدید کلی بازدید کلی : 30,295

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.191.162.178
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
:: تبلیغات شما در اینجا ::

 

بیت کوین به بالاترین رکورد بالای 53700 دلار صعود کرده است و برای اولین بار سرمایه بازار خود را به بالای 1 تریلیون دلار می رساند.

به نظر می رسد رالی اواخر سال 2020 بیت کوین در اثر موج بی سابقه ای از تقاضا از سوی موسسات و میلیاردرها ایجاد شده است ، این روند پس از آن صورت گرفت که بزرگترین شرکت تجاری عمومی جهان MicroStrategy فاش کرد در 11 آگوست 250 میلیون دلار از خزانه خود به BTC تبدیل کرده است.

تا پایان ژانویه 2021 ، MicroStrategy   1.095 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده بود تا 71079 BTC یا 0.38٪ از مقدار گردش بیت کوین را جمع کند. در اوایل فوریه ، این شرکت وبینار رایگان برگزار و استراتژی های مربوط به ادغام بیت کوین در ذخایر خزانه داری شرکت را تشریح کرد و MicroStrategy در حال حاضر در حال جمع آوری 900 میلیون دلار دیگر برای خرید BTC بیشتر است.

Grayscale ، مدیر دارایی نهادی ، همچنین در سال 2020 تجمع بیت کوین را به شدت افزایش داده است ، با  گزارش Bitcoin Trust  آن 872 درصد افزایش در دارایی تحت مدیریت از 1.8 میلیارد دلار در ابتدای سال به 17.5 میلیارد دلار در اوایل ژانویه.

در 8 فوریه ، اخباری مبنی بر اینکه Elon Musk ، مدیر عامل Tesla  ،1.5 میلیارد دلار یا 7.7٪ از خزانه electric vehicle maker's( سازندگان خودروهای الکتریکی) را در BTC سرمایه گذاری کرده است ، قیمت بیت کوین را به بالاترین سطح جدید از 43000 دلار رساند.

و اخبار سازنده صعودی همچنان ادامه دارد ، با شایعاتی که نشان می دهد توییتر می تواند به عنوان شرکت بزرگ بعدی برای اضافه کردن بیت کوین به ترازنامه خود شود ، و بانک های بزرگی مانند BNY Mellon و Deutsche Bank اقداماتی را برای معرفی خدمات ذخیره سازی BTC اعلام کردند. صندوق های وجوه کلانی مانند BlackRock و Morgan Stanley در حال بررسی این هستند که آیا سرمایه گذاری در بیت کوین ضمانت دارد.

نقطه عطف 1 تریلیون دلاری پس از 12 ماه نوسان شدید بیت کوین ، با رشد سرمایه BTC از زمان عمق سقوط "پنجشنبه سیاه" در مارس 2020 بیش از 10 برابر افزایش یافته است.

در میان تهدید فزاینده همه گیری ویروس کرونا ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده ، از 11 مارس ممنوعیت سفر از اروپا به ایالات متحده را با ورود بسیاری از ملت های جهان به محاصره کامل اعمال کرد.

وحشت در حال رشد باعث هرج و مرج در ارزهای رمزنگاری شده و بازارهای مالی قدیمی شد ، زیرا قیمت بیت کوین در 11 مارس بیش از 50 درصد کاهش یافت و تا 13 مارس به زیر 4000 دلار رسید - این امر باعث تصفیه عمده فروشی در مبادلات اهرمی شد. در 13 مارس ، ارزش بازار بیت کوین برای اولین بار از ماه مه 2019 زیر 100 میلیارد دلار بود.

علی رغم قتل عام ، خریداران فرصت طلب به طور پیوسته قیمت ها را به عقب بردند ، درحال جمع آوری و در انتظار کاهش نصف پاداش بلوک سوم بیت کوین در ماه مه سال 2020 . پس از اینکه مشخص شد Paul Tudor Jones ، میلیاردر مشهور در BTC  سرمایه گذاری داشته است، قیمت بیت کوین به طور خلاصه 10 هزار دلار احیا شد.

به دلیل افزایش عرضه از سال 2017 ، بیت کوین در 18 نوامبر رکورد جدیدی در بازار سرمایه به ثبت رساند ، با 326.5 میلیارد دلار گسترش سرمایه گذاری BTC برای اولین بار از قیمت  18000 دلار پیش افتاد.

سرمایه بازار بیت کوین در مدت سه ماه بیش از سه برابر شده است و بالاترین قیمت دسامبر BTC باعث شده است که این حرکت شتاب بگیرد.

بیت کوین فقط 12 سال طول کشید تا از یک کاغذ سفید آکادمیک گمنام به یک شبکه غیرمتمرکز 1 تریلیون دلاری تبدیل شود ، و تبدیل به هشتمین دارایی قابل معامله شود که اکنون دارای 13 بازار سرمایه است.

برای مقایسه ، مایکروسافت 45 سال طول کشید تا از یک تریلیون دلار سرمایه عبور کند. آمازون 27 سال به طول انجامید و گوگل فقط در 22 سال به سطح 1 تریلیون دلار رسید.

منبع :  Coinlisting

 



نویسنده : admin
[ ] [ ]
بازدید : 25


:: نظربدهید ::
کد امنیتی رفرش
::جدول روند قیمت ارزهای دیجیتال بر حسب واحد پولی::
:: جستجوگر پیشرفته سایت ::



ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پربازدید
نیم نگاه
مطالب گوناگون
لینکستان
خواندنی ها
نظرسنجی
با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی ، نظر کلی شما در مورد این سایت چیست ؟
جستجو

امکانات جانبی

تمامی حقوق متعلق به وبسایت موفقیت آنلاین - انواع فرصت های کسب درآمد اینترنتی می باشد. قدرت گرفته از رزبلاگ - طراحی و کد نویسی مجدد توسط : تیم طراحان رزبلاگ - طراحی و کد نویسی توسط : skydesign.